新書入手


今天的我還是不太舒服,繼續吃藥,還是有些少頭痛。我竟然完完全全忘記了我下周一要交一份關於international marketing嘅essay,幸好份SWOT analysis可以delay。今日又是一個大出血的日子,去買了新書與新雜誌,又貴又重。但看多點書,對自己是有益的。

至於Accounting,我相信我是不能懶的了,雖然上一次test,考之前一日我先開始睇書,最後得到的還是A。但係個Professor為咗嚴懲平日唔讀書嘅人,上堂會以一個group為單位布置in-class problem。我絕對相信其他groupmates都係唔會睇,包括之前嘅group assignments,完全係我在in charge。所以,我還是老老實實地靠自己吧。

來到學期中,往往很容易就倦怠,之後啲grades就會跌。不想重蹈覆轍。我也會捉緊時間去prepare我的gmat,不想慌,慌也沒有用,盡力去做就算了。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

