My Picture for Sooner Year Book 2011


昨日去了graduation gear-up,畢個業都花了不少錢。都影咗相for year book,(即係左圖,)只要影得我唔醜樣就得。若我再有閒錢,我要買40碼嘅suits & dress shirts了。這一年來,我的身形真係大咗好多。

有種時間好緊迫的感覺,好多嘢都未做,只能不斷同自己講,盡做啦。昨日唔夠瞓,今日晏晝有一個quiz一個test,晚上即刻好頭痛,現在痛楚已舒緩不少,但我都決定食藥。

今晚是很難得地可以瞓一個好覺,(聽日冇assignment要交。)呢個周末主要係睇下accounting,做埋份SWOT analysis,其余時間都用在GMAT上就好。過去的一個月時間內,為了place an order at the topman online store,花了我至少十幾二十個小時時間。很愛topman個AAA Collection。但總是落唔到order,同customer service傾過十幾次,亦去間bank搞過一輪,但最後都係唔得。我現在心灰意冷,決定不在topman買任何嘢。AAA Collection係走既係將rock n roll融入斯文西裝佬嘅風格,既然我同佢沒有緣分。我最後卻很南緣北轍地在opening ceremony買了一條打緊折的紅色民族風格shorts,同埋一條我從來都沒有買過沒有嘗試去著的sweatpants。而OC這條sweatpants還是非常之slim cutting,好彩我也並不是一個介意下體會激突的人,就當走出了自己的comfort zone,去嘗試一些我沒有試過嘅嘢。

PS. 下圖是沒有穿gown的我。我覺得我就嚟要逼爆自己套suits了。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

