A Busy Weekend


本周末做過的事:

  1. 我的velocity壞咗,埋單27X.XX USD. 簡直攞咗我條命。大失預算。
  2. 中午去了一間Japanese Steakhouse食飯。吃了6 Oz Fillet Mignon,還有一份steamed rice,還有6隻gyoza,還有一杯red bean ice cream. Fillet Mignon是我最愛的,但也是最貴的,很想學下應該點整,然後喺屋企自己整畀自己食。
  3. have a hair cut. 剪短了頭髪,個樣young咗。但係點young都冇咩可能好似以前個樣咁。基本上我現在的身型與裝束,與其他很多中國男學生企埋一齊,好似一個大叔。但我又安於保持現狀,而且也不樣衰囉。
  4. 買了一支綠色的toner,買了三包Zombie綠色嘅血,買了三包人類的紅色血。其實係energy potion。留待Halloween時飲,到時我返學個頭應該會係非常之青褐色。
  5. 晚上食了很大碗Vietnamese Pho. 生牛肉片很好食,也是我愛食的。

今日仍然有一丁點頭痛,but much better than before。

101010。好remarkable的日子。有朋友發現男友有狐狸精,決斷分手。tomorrow is another day.

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

