Earthquake


在這最近十數天時間,每當我睡眠不足,就會頭痛,精神也很差,對我嘅生活都造成好大嘅影響。

今日朝早上堂嘅時候,幢樓突然震動了幾秒鐘。我第一反應係樓上有架手推車郁動緊。但之後諗,點會成幢樓都在震咁誇張。大家覺得係地震,但係我呢度明明唔係地震帶。最後落堂嘅時候發現好多人都走曬出嚟。之後學校好快都通佈咗有4.3級地震,震央就在我所在的這個小城市,學校亦叫做成team人嚟check啲樓宇結構有冇問題。突然好擔心我所租住的那間已有30多年樓齡的apartment,牆身只係木板,究竟會唔會冧。幸好之後再冇余震。中午發現學校附近又開多咗一間越南餐廳。實在受不了中餐館的肥膩餸菜,更何況中餐館都在迎合北方口味,絕對不是我所能接受的重口味。中午在非常有限的時間內邊睇一份case邊食咗一碟叉燒飯。

晏晝考試,但我只溫書溫了一半。最後得到了一個好難睇嘅分數。有少少心情不好,但係既然自己溫唔曬啲書,成績唔好係必然的。我有一個好大的缺點,總是會滋長出惰性,直到我的分數跌到一個我不能容忍的level,我才會再次好畀心機去對待我嘅coursework。

聽日中午有份homework要交,今晚好好休息吧。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

