Red Shorts


我完全記唔起,我此前究竟有冇買過紅色的短褲。呢條短褲,來自Opening Ceremony,著上身,效果也不錯,我的感覺青春了一點兒,至少我覺得今日的自己不是一個大叔。另外,每一年我戴帽翻學的日子不超過5日,但係唔代表件帽不在門口stand by。正如今日我實在來唔切洗頭gel頭,又實在不能遲到哪怕三兩分鐘(因為有份homework要交),所以就戴帽出門口了。

今日的我中午用了10分鐘食咗一盒sushi,上完堂之後三點鐘再食了一碟叉燒飯。我實在太愛叉燒飯了。與昨日不同的是,我加多咗一蚊,嗌多咗兩塊豆腐。很簡單的飯菜,最合我的口味。

今晚的我,絕對可以抽多些少時間睇我的英文了。最近學緊寫作,令我重拾當年學英文的樂趣。一直以來,我都係一個很愛好英語的人。不知從什麼時候開始,英文成為了我的一項工具,並沒有再體會到它的樂趣。

周國賢的《有時》推出了green version。原先很擔心會否影響我對呢首歌嘅觀感,因為我很愛這首歌的黑暗味道,係入到我心目中年度十大的作品。結果正能量版本,又有另一種韻味,於是我更愛呢首歌了。

鄭融有新歌《K歌之后》,一開始看到歌名,《K歌之王》女生版?會唔會成為年度K歌呢?之後發現係莊生的作品,鄭融每一次的第一plug都係快歌,有些少失望,雖然首歌都不俗。但今年時間冇多了,慘淡了一整年的鄭融都冇辦法推出K歌了。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

