Black Sneakers


來自Adidas ObyO James Bond for David Beckham的black sneakers。睇了promotion之後覺得紅色更不錯,但在美國市場我未見到有得賣。但紅色嘅話又會好難襯。至於我睇中的Jeremy Scott Tank Top又什麼時候才有得賣呢?實在等到我不耐煩。最近友人們的情感上遭受到了很大的困擾。其實何必如此激動呢,或許我沒有一顆女人心,理解唔到點解啲女人仔咁鍾意發癲。其實我一直覺得嘈嘈吵吵的人很不優雅,絕對有失身份。我就實在唔明,點解情敵得到了勝利,曬下幸福,自己就要受到刺激,變得激動。這樣除了招人話柄,還得到什麼。每次我問啲女人做到呢個份上,究竟有乜好處,佢哋總係會以一種爛身爛勢的態度高呼「I Don’t Care」。但在我眼中這種臭臉實在很令人掉身價,如果真的「I Don’t Care」何必潑婦罵街,又何必不斷去向身邊的人控訴對方,令到自己有更多的人back up?

至於一些完全唔知頭唔知路嘅人就更想一窺究竟。有啲人很八卦,有啲人則以一種心涼的姿態看著自己所討厭嘅人如何折墮。站在我的立場,事不關己,我就已經沒有閒情逸致去理會呢啲事,更何況亦唔知當事人想唔想街外人去理,何必自討苦吃呢?或許我早已不是一個熱血青年,也更不是一個自我感覺卑微的人,所以才會如此地置身事外,當發癲嘅人作出悲愴大控訴的時候,才不至於唯唯諾諾作出附和。

這個周末令我很緊張,我發現自己有三份essays要寫,但我真的想花更多的時間在準備GMAT上。身心越來越疲累了。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

2 Responses to Black Sneakers

  1. wingying 說道:

    如果情敵得到勝利仲喺面前曬幸福相信有80%嘅女性都冇辦法當咩事都無,不過如果自己太在意係咁睇住人地幸福就發曬癲自己會更難受,不過我覺得嗰D情敵也真係衰自己都贏咗仲係人地面前曬就等於捅多人地一刀啦。

    • shawnwoo 說道:

      你講得好啱。
      而事實上成件事比你想象中更為復雜。
      我有勸個loser,癲夠了就好收手了,繼續呼天搶地都於事冇補,心情不好所以大吵大鬧咒罵對方,失了儀態失了風度更會嚇怕潛在的有緣人(我站在一個男人的角度去看待)
      至於那個winner有反擊,她說難道她在享受著愛情的甜蜜,在網上記錄著自己的愛情生活有什麼不對?但係那個男人之前有很多前女友,結過婚又離過婚。其前妻因此患有精神病,要定期睇心理醫生要定期食藥。當個前妻知道個男人又有了第二個即刻發曬癲,又想自殺又想殺埋呢個女人。現在冇人夠膽講畀呢個前妻聽呢個女人姓甚名誰,因為怕佢真係會揾下門同個winner攬住一齊死。
      這個winner是太天真太單純(剛過21歲生日),認為自己曬下自己的生活是多麼sweet沒有什麼不對,完全唔知會刺激到好多人亦唔知自己條命係會受到危險的。而這個39歲的麻甩就更離譜,所有感情搞到一團糟,仲整short埋啲女人。

發表迴響

