Still Tank Top in the Cool Day


過去幾日很忙。原先打算Sunday係寫作日,結果所安排的事情,直到周二才完成。實在不應該。我沒有那麼多時間去浪費了,生性啲啦!!!!!!

今日上ECON,教授問我係咪economics major,我話唔係。我話我係Finance & International Business。恰好班上另一位成績優異嘅人都係呢兩個major。教授唔清楚IB究竟係讀啲乜。佢問我有冇諗過switch out轉讀econ。其實我都想,如果讀master of economics係考gmat唔係考gre嘅話。原先所有人都以為今日寒流過境,會有暴雨,但最後一滴雨都冇落。不過氣溫的確跌咗七八度。但係我完全唔覺得有多麼凍呀。當然我著得的確比其他人少。但當我見到一個住我附近的中國籍男子穿了一件羽絨翻學,我真的唔知應該畀咩反應。

開始睇《巾幗梟雄之義海豪情》,成個氣氛都好壓抑。每次九姑娘一出場,我都會諗起我阿媽,可能呢一個都係令我好壓抑嘅原因。睇呢套劇,好多場口都畀人一種好緊張嘅感覺,每睇完一集,都會覺得好攰。

C君首《偉大航道》好hit。農夫瘋狂plug歌,但近一年半來,我對佢哋啲歌毫無感覺。我已經不喜歡聽rap了。可能今年我最愛的組合係大嘴巴,尤其係聽了佢哋嘅新歌+精選之後。新歌部分都好有心思,有獨唱歌,質素也不俗。雖然之前只係出咗三隻碟,但係好多歌的確不錯,帶給人輕松愉悅的感覺。只是日本人唱英文,真係聽唔明唱咩囉。

已經冇掂過金融三個多月,因為我個finance major已經完成咗,現在讀嘅係international business。剛剛報名注冊咗一個為期2日嘅seminar,有關advanced financial modeling & valuation analysis. 一個月後的周六日朝早9點直到下午5點。雖然係攞苦嚟辛,但係我相信我會學到唔少嘢。讀之前還有一個package嘅網上課程需要先完成。學生價是90% Off,只能說教育機構實在太profitable。我相信這是一個很好的機會,要迎難而上。即係我將來工作,我仍會抽出時間去參加類似嘅seminar,要保持競爭力需要不斷進修先得。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

