Worn Out


今日好攰。喝下紅牛才睡,很早起身就考試(考得好hea),之後翻自己張床抖了兩粒鐘,之後係成個晏晝嘅課堂。當時已經好眼瞓,之後強打住精神去食飯,然後去health center做gym。晚黑翻到自己張床,霎時間真係完全冇曬力咁濟。

人總係會很忙很累,但我不想這成為我偷懶的借口,我接受不到自己的肉體鬆下來。所以有陣時雖然好惡頂,但我都會堅持抽出一定嘅時間for exercises。另外自己都會有一份成功感。

Opening Ceremony有Jeremy Scott X Adidas 11S/S的pre-order。結果只有四對鞋,同埋完全唔啱我style。應該有好多人會鍾意有隻熊仔喺隻鞋度呱,我就接受唔到了。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

