H&M Trench Coat


原先打算早起的,但係肉體實在太疲累,朝早瞓緊仲係冇乜力。今日終於秋涼了,至少我日頭可以將件外套穿上身,唔需要一味用手拎。完成了一樣又一樣嘅嘢。晏晝上econ,後日要考試,所以晚上有review session。導致我現在凌晨仲喺campus。最利好的消息是,聽日朝早的accounting因為個prof未改得完啲卷所以唔使上堂,所以我今晚有覺好瞓了。(當然,聽日仲有一份accounting case report,一份news item analysis要交。)另外仲要prepare晏晝三堂。今日最開心的莫過於我打開個wardrobe發現自己上年底喺HK有喺H&M買咗件trench coat。其實喺美國,大多數的trench coat都係及膝的,我唔鍾意。我完全醒唔起我有那麼一件啱我size嘅trench coat。現在的我就算翻到屋企,行街shopping,可供選擇的牌子並不多。(因為budget有限冇咩可能買大牌子)。至於本土品牌兼啱我style的,又有幾多item我係塞得入嘅呢。所以去到H&M之類的地方總會大買特買,唔想就住就住。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表留言