Halloween Eve


Halloween Eve去到包租公屋企BBQ,其實食物質量真是不錯的,我去也是因為想慳翻一餐飯錢。包租公叫啲租客去係因為…寂寞吧。中午係翻學校,今日出奇地熱,中午時分有成23、24度,我著了件tank top翻學校搞到流汗。唔知點解有些少精竭力疲的感覺,冇乜力,可能因為天氣實在太奇怪,又熱但又大風。喺學校搏命飲水仍然好口渴,身體好多肌肉都好易攰。當然今日都係game day,學校裡面太多人。喺學校睇完《死神少女》晚上就去Allen屋企BBQ了。

本周的《死神少女》竟然冇死到人,好想個梅麗去死,這種女人恰好是我現實生活中最討厭的女人。

剛才BBQ食嘢嘅時候,某位租客(一個比我後生5年嘅肥仔,嚟到美國讀Junior School & High School成績單一塌糊塗,考Toefl僅得4XX分連大學都唔收,現在讀緊語言課程)帶了一個女伴來到。食緊嘢嘅時候那個女人問我是回族人嗎?我說不是,我嫲嫲是回族人而已。頓時氣氛有點兒尷尬,我本不打算與這些其他男人的女伴在眾人面前交談的。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

