Skinhead


今日剪了頭髪,一個六十幾歲的老伯伯同我剪了一個skinhead。佢畀我嘅感覺好wild,帶畀我全新的體驗。其實我都幾滿意呢個頭,就當自己又改變下形象。其實都係細改,因為我一直都係行好wild嘅路線,雖則我是一個規行距步過住簡單生活的學生。今日朝早去上accounting,當時僅得4度,我又先瞓得4粒鐘,搞到我成日都有啲唔舒服,頭有些少痛。但係去到只係派翻張卷,真心覺得好無謂囉。現在天氣溫差太大,如果朝早去上堂,會好凍,但係到咗晏晝又會好熱,整個人差不多每一日都有種不舒適的感覺。

越臨近年底,自己的內心就越掙扎,要捉緊時間讀書同埋睡眠先得。現在的hair color是5度的natural brown。染料都係for black hair專用,所以個color會靚啲。轉翻一個較平實的color,就開始做平實的事情吧。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

