Fish Soup with Corn & Tofu


天降大雨,原定的食物采購計劃取消。其實家裡還是有東西吃的,但是沒有了skim milk沒有了orange juice,我的人生會變得非常之沒有安全感。冷格上面還有十多塊魚扒,一大袋玉米,下面還有兩餐份量嘅minced pork,兩盒豆腐,三個番茄,一隻雞蛋。另外還有一餐份量嘅米飯,一餐份量嘅扭扭粉。所以今晚回到家我唯有煲湯飲。

拖了又拖,不能拖了,明日早起,完成大量寫作for group report。

今日放學之後喺cafeteria食晚飯,基本上那個地方,除了美國學生之外最多的絕對是中國學生。今回我仲感受到啲人有在關注我。熟識我嘅人都知我好少情況底下會注意到有人望緊我嘅,基本上我對四周圍嘅事物並沒有太留意。但係今晚,那種感覺有點兒太強烈了。不過我都係去到住宿區先會遇到咁多中國人,平日嘅我根本冇機會見到佢哋。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

