Weekend


下星期係thanksgiving假期,還有三個星期就finals week,人變得有些少輕鬆,至少要交嘅coursework少咗,自己支配嘅時間多咗好多。天氣越來越冷,但其實這幾天會回暖些少,直到thanksgiving個假期會急降至0度以下。

好多時候都想盡量多做事情。剛剛亦都購置了一些秋冬裝,自己嘅購買慾得到了非常之大嘅滿足。下星期再繼續在飲食上慳錢,周六吃了一件扒,勁飽。飽完之後盡量喺屋企煮食算了。

周五入戲院睇了Harry Porter 7 Part 1,人長大了之後,那種感受與之前會唔同。更何況只係part 1,即係冇結局的,我覺得好悶,但係本身個故事係咁,因為啲戲肉未出,好平平淡淡地睇完。只不過畫面上,實在有太多太多嘅時間係喺荒山野嶺冰天雪地,齋係視覺上都已經令我感到苦悶了。不過出Part 2嘅時候一定會睇,我想睇個大結局。另外,三位主角真係老咗太多。

尋晚仲睇咗TVB台慶,覺得好多人都表演得好胡鬧好求其,真正用心的係個let’s get wet同個武術環節。另外畀到我最深印象嘅係金剛。之後上網揾翻《婚前試愛》預告片出嚟睇忽然覺得金剛又有份做男配。齋睇trailer覺得啲人真係零演技,不過我原先都只不過係對套戲入面啲肉感興趣。我都不知係第幾次羨慕羅仲謙嘅身材了。

另外,恭喜阮經天做到影帝。我發現蔡依林攞金曲獎歌后,楊丞琳攞金鐘獎視后,阮經天攞金馬獎影帝,事後評委嘅解釋都好雷同。。。咁事實上,我覺得佢哋應得,如果因為背負著「台灣一線人氣偶像」嘅title就冇得攞獎,對佢哋其實都好唔公平。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

