Holidays


算是好好地休息了兩日了吧,但我閒下來就周身不聚財。這兩天嘗試了一些我以往不會吃的東西。black friday超級多的人都出門了,我吃了一碟beef ravioli,有些少超過了我心理上承受的價位,是因為趁假期商家劏得劏嗎?今日出門是食了一碟不辣的咖喱雞。我以往一直以為curry無論點都是辣的,我身體是承受不了的。結果我order咗not spicy之後,那種coconut milk的味道我很喜歡,性質好mild。

今晚要好好地留喺union到深夜,睇多陣書先走吧。Sunday又有group meeting,面對我好唔想面對嘅group presentation。之後又開始非常之忙,只可以盡量令自己放鬆些少,不要太緊張,將事情慢慢做好。亦都唔會太理會其他人了,無謂分心。

下一套要去睇的電影是Love & Other Drugs,對劇情感興趣,對男女主角的肉體都好感興趣。我總覺,人到咗唔同嘅階段,總係需要轉型的,至於能否成功,就要睇自己有幾努力了。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

