Chill


short update

聽日晏晝就係presentation. 好緊張。之前個practice我表現得相當之差。今晚可以畀我瞓覺嘅時候好少。仲有份accounting case要搞,仲要prepare個presentation. 

我唔想畀其他人影響我嘅心情。我都檢討咗自己,對自己好嚴厲,但唔可以對其他人好嚴厲。要專注在自己的事情上面。當我一想到,其他嗰啲咁嘅人,算得係啲乜,我個心會好受啲。並不會有好多人理解並接受我嘅說話,雖然有啲時候係難聽的,但我真係當佢哋係朋友先會出聲。但有啲人,只肯聽好說話。其實我算得係啲乜?我同自己講,其實佢哋並冇當你係朋友,至少完全唔覺得你係有那麼一丁點重要的,於是我釋懷了,心情變好了。將那些人拋出去吧,至少我的內心,為別人諗嘢嘅負擔減輕了。

或者,我這種人,完全唔適合同絕大部分的女人和絕大部分的男同性戀者做朋友。這始終不是我的世界。我經常認為,一些女性的思考角度對我係有用的,因為我帶著的是男人的思維。同樣,我認為我講出一些男人的睇法畀我嗰啲我認為算是重要的朋友聽,對佢哋都會有用。但實際上,佢哋完全唔想知啲男人諗啲乜,又或者,完全唔覺得我係啲乜嘢。所以,我以後唔再講,並不是我改變了自己的態度,而係我已經想清走佢哋,以免影響我的情緒。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

