Chinese New Year


1月1號嘅時候倒沒有太大感覺,但這個新年,我忽然覺得我又係時候學鄧穎芝變臉了。或許是因為這段時間一直在準備一些申請學校嘅materials,亦都思考自己下一步要做乜。亦同一些朋友傾過呢方面嘅問題。Network真係好重要。但係自己需要更加努力先得。至少要好好地準備自己嘅personal statement,同埋再一次嘅GMAT,然後聽天由命,若我真能畀理想嘅學校錄取,再思考之後嘅去向吧。我不想跳過呢啲現在我需要處理嘅問題去憧憬自己嘅將來。每一次跟朋友傾完,自己都會安定一點。雖然現在基本上所有事情都是自己在做,但我知道很多人都很有心,也很樂意去幫助我,這些心意我收到了。

我知自己乜嘢事,我知自己每一次考啲standardized test成績都同平日嘅水平有落差。我可以點做呢?我做pratice,絕大多數嘅題目係曉做。但係我如果想攞到一個滿意嘅成績,好明顯我現在嘅問題唔係要多pratice,而係點樣係考試嘅時候發揮水平。所以我現在做題,總有一種唔知想點嘅感覺,因為沒有什麼目的性,純粹係因為有時間而做。

PS. 我是自從23歲開始發現自己的容貌極速衰老的。自己平日都係好求其,(我知,大部分男人比我更求其)。今日去了一個當地的春節晚會,之前買了一樽The Body Shop的好大眾化嘅Mask,我都不知有幾長時間冇用過Mask,因為知道今日會見到好多人,所以尋晚特意沖完涼之後試用,即時覺得自己個樣真係唔同咗。同埋我覺得呢一隻Mask可以好慳咁用。因為尋晚真係用咗很少量已經cover到成塊臉。

關於 shawnwoo
Slim Gemini Guy

發表迴響

